آیین تجلیل از هنرمندان برتر انقلاب اسلامی  لرستان برگزار شد

همزمان با  گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، هنرمندان برتر انقلاب اسلامی استان لرستان معرفی شدند
کد خبر: ۶۶۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱ - 14April 2024

آیین تجلیل از هنرمندان برتر انقلاب اسلامی  لرستان برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس  از  لرستان، امروز( یک شنبه) آئین  تجلیل از هنرمندان و فعالان فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی با حضورفرهاد زیویار استاندار لرستان، سامان سپهوند رئیس حوزه هنری و جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگ و هنر و رسانه  در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد.

 در این آیین از امید کردی  در بخش هنرهای تجسمی، عصمت دهقانی  در بخش فرهنگ و مطالعات پایداری، آرش رضایی در بخش هنرهای نمایشی، طاهری مرادی در بخش موسیقی و سرود  مهران یاراحمدی هنرهای تصویری، وحید اشجع آفرینش های ادبی و اسماعیل اله دادی ادبیات کودک و نوجوان، که بر اساس رای هیئت داوران به عنوان هنرمندان  انقلابی برتر دراستان  لرستان انتخاب شده بودند، تجلیل و قدر دانی شد.

 کمیته انتخاب چهره برتر هنر انقلاب  لرستان متشکل از ادارات و نهادهای مرتبط با فرهنگ و هنر استان امید کردی را به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان انتخاب کردند.

 در این مراسم  برنامه از «مهدی سلیمی» و «یاسین مظفری کیا»  هر دو در رشته (هنرهای تصویری) تقدیر شد، همچنین از طهمورث آشناگر از هنرمندان مطرح در حوزه هنرهای تجسمی به عنوان هنرمند پیشکسوت تجلیل و قدر دانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار